Opdateringsaftale hos TEAMWORKS
Uddannelse og faglig interesse er nøglen. Vi er en flok certificerede SolidWorks nørder, med stor passion for at skabe effektive løsninger for dig og din virksomhed.
Vi hjælper dig med SolidWorks!
Hos TEAMWORKS er vi opmærksom på, at hurtig hjælp er vigtigt. Vi gør vores bedste for at hjælpe dig hurtigst muligt – og helst omgående.
Når du kontakter vores supportafdeling vil du få direkte kontakt til en kvalificeret supportmedarbejder, som kan hjælpe dig med dit problem.
Hos TEAMWORKS vil du ikke opleve telefonsluser eller ventemusik.
En opdateringsaftale indeholder:
Nye årsversioner af software – f.eks. SolidWorks, PDM osv.
Servicepacks (servicepacks er mindre fejlrettelser, der udsendes med ca. 2 måneders mellemrum)
Telefonsupport alle hverdage
kl. 8.00 til 16.30 fra mandag til torsdag
kl. 8.00 til 15.00 om fredagenMulighed for fjernsupport (Citrix)
Email support
Login til SolidWorks’ kundeportal (mySolidWorks.com)
Login til TEAMWORKS’ supportcenter
Gratis CustomTools Basic licenser
On-line uddannelser på mySolidWorks.com
Vouchers til SolidWorks certificeringer
Få hjælp af de bedste
Vi er for 6. år i træk blevet fremhævet af SolidWorks Corp. for at have den suverænt højeste certificeringsstatus blandt danske SolidWorks forhandlere.
En præstation, vi er meget stolte af, og som ingen andre danske SolidWorks forhandler kan matche.
Når du handler med os, vil du hurtigt opdage, at vi er meget lydhøre. Der er ingen telefonkøer eller ventemusik – du vil blive stillet lige igennem til en af vore mange SolidWorks certificerede teknikere.


Det kan du forvente af TEAMWORKS
Produktsupport
Det bedste supportteam i Danmark – fremhævet af SolidWorks for at have det den højeste og mest omfattende SolidWorks certificering i Danmark. Hos TEAMWORKS er du i sikre hænder.
Telefonsupport
Allerede fra kl. 8.00 er vores SolidWorks specialister klar til at hjælpe med små og store problemer. Hos os findes ingen telefonsluser eller ventemusik – du stilles direkte igennem til en certificeret SolidWorks specialist.
Kurser
Vi tilbyder et bredt udvalg af kurser. Kurser til dig, hvor SolidWorks er helt nyt – eller til medarbejderen, der har arbejdet mange år med SolidWorks. Vore instruktøres viden og erfaring er unik – og vi afholder alle kurser i vores kursuskalender med mere end én deltager.
Software opgraderinger
Din opdateringsaftale på SolidWorks sikre en god kommunikation med vores supportteam. Du vil modtage de seneste versioner af SolidWorks, ligesom du har adgang til SolidWorks’ portal MySolidWorks.com.
Indkøringshjælp
Vores viden og erfaring kan hjælpe dig med at sikre, at den rette implementeringsplan er defineret for din virksomhed. Vi har hjulpet hundredvis af virksomheder med best-practice indenfor design guidelines og PDM implementeringer.
Kundeportal
Vi giver dig adgang til en dansk viden database med svar og best-practice på mange af de spørgsmål vi gennem de seneste år har besvaret for vores kunder. Det er også her du kan følge dine supportsager, som ikke omgående kunne løses via telefonsupporten.
Online support
Din opdateringsaftale på SolidWorks sikre en god kommunikation med vores supportteam. Du vil modtage de seneste versioner af SolidWorks, ligesom du har adgang til SolidWorks’ portal MySolidWorks.com.
Opdateringsseminarer
At anvende den seneste version af SolidWorks – betyder øget produktivitet. Hvert år afholder vi opdateringsseminarer, hvor vi på et teknisk niveau viser de seneste nyheder i SolidWorks.
Blogs
Vi har en passion for videndeling. Via vores blog på vores hjemmeside kan du følge med i tips & tricks – og andre gode råd fra vores SolidWorks specialister.