Nanna Kirketerp-Møller

Marketingkoordinator

Info

Nanna startede hos TEAMWORKS i februar 2018, og hun blev hængende efter et barselsvikariat for vores Marketing Manager.

Hun er uddannet MA i International Marketing fra CBS med særlig erfaring inden for content og digital marketing bag sig. Hun bistår vores Marketing Manager med at realisere vores strategiske ambitioner og drive de daglige marketingaktiviteter med særligt henblik på lead management, konverteringsoptimering og marketing automation.

Hun arbejder målrettet med blog, hjemmeside, nyhedsbrev og sociale medier og sørger for, at værdiskabende indhold når ud til kunder og andre SOLIDWORKS-interesserede.

Nannas seneste blogindlæg:

  • 3DEXPERIENCE SCS case: Kärcher optimerer produktudviklingsprocessen

3DEXPERIENCE SCS case: Kärcher

juni 25th, 2019|0 Comments

3DEXPERIENCE SCS case: Kärcher Nu optimeres produktudviklingsprocessen "Den største fordel ved 3DEXPERIENCE-platformen er, at vi effektivt kan behandle kundekrav, og at platformen giver digital kontinuitet gennem hele udviklingsprocessen og dermed en klar og sammenhængende [...]

  • 3DEXPERIENCE case: Kärcher opnår succesfuldt globalt samarbejde

3DEXPERIENCE case: Kärcher

juni 24th, 2019|0 Comments

3DEXPERIENCE case: Kärcher Et redskab til succesfuldt globalt samarbejde For Kärcher har det gjort en stor forskel at implementere 3DEXPERIENCE. Det betyder, at de kan optimere produktudvikling, vidensdeling og internationalt samarbejde. "Kärchers kerneforretning er [...]